Părerea mea despre Vodafone România | prepay și abonament

Sunt client Vodafone de aproape trei ani.  Să nu mai adaug acei 7 luni de abonament pe care i-am avut înainte ,dar am renunțat la abonament datorită faptului că mai mult plăteam telefonul în sine pentru că beneficii nu aveam mai deloc. Când le-am scris pe Facebook și le-am spus că traficul de date este prea puțin și nu îmi ajunge nici măcar o săptămână ( având telefon 4G ) , mi-au răspuns sec că beneficiez de un telefon achiziționat la  preț special și acestea sunt beneficiile incluse.  Iar dacă vreau mai mult ori cumpăr o opțiune care să îmi ofere mai mult trafic de internet,ori modific abonamentul . Iar ca să îmi inchidă gura ,în acea zi mi-au adăugat gratis din partea Vodafone 1 GB gratis pe care îi primeam lunar timp de șase luni. 

Dar tot nu am reușit să rezolv problema traficului de internet insuficient ,iar de multe ori schimbam modul de rețea de la automat la H/H+ ( 3G ) pentru a nu mai consuma așa mult. Era sărbătoare pentru mine când prin aplicația My Vodafone mai oferea câte un bonus de câțiva GB sau internet nelimitat. Spre exemplu,am prins o ofertă de Dragobete și în acea zi am avut internet nelimitat.  Dar nu a mai durat mult și am renunțat la abonament pentru că mă săturasem să fac mereu  cost suplimentar pentru că cei 3 GB îmi ajungeau maxim două săptămăni. 1 GB prevăzut în contract , 1 GB bonus pentru că m-am abonat la ei și acel 1 GB oferit de pomană de către Vodafone România timp de șase luni.  Le-am plătit cum au vrut ei,doar să mă lase în pace.


Înainte să inchei abonament la Vodafone am fost client Orange Prepay sau cum obișnuiesc să îi mai spun eu : OLINGI ! În ziua în care am făcut abonamentul la Vodafone eram în căutarea unui telefon nou și am intrat intr-o reprezentanță parteneră Vodafone (Arsis) cu gândul să îmi iau telefon nou la liber. Dar mereu sunt angajatele zâmbărețe care umblă după tine precum râia și în ciuda faptui că i-am spus că vreau telefon pe liber,dânsa a început să îmi prezinte promoțiile din abonamente, poate-poate  închei un contract ca să își ia și ea un comision de pe urma contractului încheiat. A reușit să îmi sucească creierii cu ofertele prezentate și m-a învârtit o oră de la un telefon la altul prezentadu-mi ofertele.  Reprezentanții ăștia de vânzări parcă sunt vrăjitori pentru că a reușit să mă convingă să fac așa cum a vrut ea. Iar maică-sa sper că e mândră cu fiică-sa pentru ca era frumoasă și cred că Vodafone ar trebui să angajeze reprezentanți mai urâți ,știrbi în gură și să pută a transpirație 😂 pentru ca atunci când intri să nu stai prea mult în preajma lor.  Trebuie să recunosc că m-am lăsat odată dus de nas și mi-am încheiat abonament. Dar anul trecut în Decembrie am fost tot în același magazin Arsis unde am întâlnit tot aceleași fețe zâmbărețe. Dar mi-am luat telefon la liber. Mai accesibil decât abonamentul.


Am trecut la cartelă prepay Vodafone,iar în momentul de față sunt client Prepay Gold  și valabilitate am până în septembrie 2019. Dacă mai reîncarc cartela încă 40 ani de acum în colo cred că atât va acumula valabilitatea încât atunci când am să mor numărul va rămâne activ încă 30 ani. 😂  Nici la Orange nu acumulează valabilitatea cum acumulează la Vodafone. Benificii am după cum urmează :






Oferta activă este de 7 euro si primesc  7000 MB , 2000 ce vreau eu ( minute,sms,MB ) , nelimitat în rețeaua Vodafone și Vodafone Italia ( către Italia nu confirm pentru că nu am pe nimeni în Italia ), 200 minute internaționale  cu valabilitate 35 zile. Oferta de 6  euro nu o văd deloc accesibilă deoarece are valabilitate numai 28 de zile și când activam această ofertă nu odată m-am trezit  ca s-a dezactivat și eu cu obișnuință în rețeaua Orange cu opțiuni active 30 zile mă întrebam De ce?




Acum am internet cât să îmi ajungă. În plus am și acei 50.000 MB primiti bonus  încă de acum două luni pe care nu am ajuns să îi consum pentru că am alți MB de care mă folosesc.  



  • 15.360 MB pe care îi primesc odată la două săptămâni prin programul Net Primești
  • 1,5 GB pe care îi pot activa în fiecare lună din aplicația My Vodafone
  • 10 GB valabili 7 zile activați prin programul Vodafone Shake
  • 7000 MB din opțiunea de 7 euro activă

În plus tot prin programul Vodafone Shake activez la fiecare 7 zile și trafic nelimitat pe rețelele de socializare (Youtube,Facebook și altele ) .


Nu mă încadrez vârstei pentru a mă înscrie în programul Vodafone Shake. Dar asemănator cu Orange Young ,există și CNP GENERATOR . De ce să nu fim noi un pic mai deștepți decât tehnologia? 😂


Premii și concursuri la Vodafone 


Aici fac referire la campania Vodafone Te Sărbătorește și atât în campania actuală cât și campania precedentă pot spune ca Vodafone m-a dezamăgit. Pentru cei care nu știu,prin aplicația My Vodafone poți câștiga fel și fel de premii accesând bannerul din aplicație.  Este un fel de păcănele ,dai spin și unde ai norocul să se opreasca aia ai câștigat. Dar este mai mult bătaie de joc pentru că Vodafone pune la bătaie telefoane scumpe,ceasuri smart,tablete,boxe portabile,vouchere pentru reduceri la telefoane și alte vouchere , ca să câștigi numai internet,reduceri la Philips, reduceri la detergenți ecologici sau alte premii neatractive. Este mai rău decât la păcănele pentru că intr-o zi am dat spin și arăta ca s-ar opri pe Samsung Galaxy S8 ( campania precedentă ) sau voucherul 500 euro pentru iPhone  ( campania actuală ) și de fiecare dată în loc să se oprească pe aceste două premii,a sărit spinerul pe 1000 MB. Oarecum te frustrează și te simți precum cățelul căruia îi defilezi pe sub nas cu osul,dar apoi te răzgândești și nu îi mai dai nimic.


Pe pagina oficială Facebook Vodafone România cât și în recenziile aplicației My Vodafone din Magazin Play am citit comentariile a multor oameni supărați spunând că aceasta este o campanie de căcat pentru că unora spinerul s-a oprit de exemplu pe Samsung Galaxy S8 sau tabletă ( campania precedentă ) ,dar aplicația s-a blocat , s-a oprit,iar atunci când a intrat din nou în aplicație să își valideze premiul,acesta nu exista în premii câștigate. Vodafone Te Sărbătorește este doar un mecanism pentru a aduce utilizatori aplicației My Vodafone. Trebuie să recunosc că sunt persoane care în campania precedentă au câștigat telefoane sau ceasuri smart. Dar acesta este 1 la 1.000.000. Am adăugat mai jos un video demonstrativ cu toate premiile pe care le-am câștigat eu în campania actuală.






Dacă videoclipul este un pic închis la culoare se datorează modului nocturn pe care am uitat să il dezactivez în momentul în care am realizat înregistrarea. 


Ca utilizator a cartelei Vodafone pot spune că sunt foarte mulțumit de rețea. Și Vodafone cam scuipă în cap celor de la Orange pentru că într-o zi am testat viteza pentru download. Aceeași locație,două telefoane Samsung cu 4G activ pe amandouă telefoanele ,numai că un telefon conectat Vodafone,celălalt Orange. Am descărcat din Magazin Play o aplicație de 50 de MB,iar în Vodafone s-a descărcat în câteva secunde. Când la Orange s-a descarcat în aproximativ patru minute.

UPDATE  De astăzi sunt client prepaid platinum. 


Altă dovadă că Vodafone România chiar își apreciază utilizatorii fideli de cartelă și în ciuda campaniei neatractive Vodafone Te Sărbătorește, dar  tot rămâne cea mai bună rețea din România.


UPDATE 26.06.2018 


De bine ce am lăudat Vodafone România  în partea de internet,ca acum să dea din nou cu bâta în baltă. În momentul de față mă simt frustrat  pentru că oarecum 7 Euro i-am pierdut pe apa sâmbetei. După cum am scris mai sus, eu obișnuiesc să îmi activez oferta de 7 euro. Numai că eu reîncarc cu credit dinainte  ca oferta să se reactiveze. Să fie acolo ca să aibă din ce să iși tragă în perioada de reînnoire.


De data asta Vodafone România m-a jecmănit de 7 euro pentru că eu știind că am peste 60.000 MB,nu am mai ținut cont la MB și am vizionat filme,când pe jocuri,când PUBG Mobile,Real Racing 3...


Azi noapte când am vrut să aceesez internetul , surpriză : această pagină nu funcționează,etc. Am crezut că este problema cu internetul. Am ieșit și am intrat 20 minute mai târziu. Același mesaj văd. Când verific informațiile la *124# rămân mut . Priviți și voi:


Toate sunt numai pe 0,inclusiv acei 0 EURO CREDIT din 7 EURO și 33 cenți cât am avut pentru că Vodafone România nu m-a informat prin nici un SMS să mă atenționeze că nu mai am trafic de date și nu am primit nici un fel de SMS să îmi spună că cei 50.000 bonus au expirat. Eu sincer nu țin cont la toate să știu câtă valabilitate are opțiunea X sau Y. Trebuie să recunosc faptul că am făcut exces de internet  și nu am ținut cont de nimic ,dar mă și deranjează faptul că Vodafone m-a taxat fără să îmi spună Bă,fraiere... net-ul s-a consumat ! 


Văzând că toate sunt pe 0 ,mi-am reamintit de Vodafone Shake. Ofertă care s-a dezactivat naiba știe cănd,dar nici in cazul acesta nu s-au sinchisit  să îmi trimită mesaj în care să spună că opțiunea s-a dezactivat cum primeam mesaj la nu mult timp după ce s-a lansat aplicația Shake.  Pe Vodafone România îi cam doare în pulă. 


Am luat cei 10 GB și după cum vedeți în captura de ecran, scrie că poți folosi bonusurile de pe cont doar cu o ofertă de minin 5 euro. Pe bune ? Cu cei 10 GB activi pe cont nu am reușit deloc să accesez internetul pentru că mă redirecționa către pagina mobilă my vodafone în care îmi spunea că nu am suficient credit.


La ora 02:00 ( dimineața ) când nici un câine nu era pe stradă , a trebuit să merg la magazinul Non Stop din zonă ca să îmi reîncarc cartela pentru că pe Vodafone România i-a durut în pulă și nu mi-au trimis  nici un SMS să îmi spună că am consumat traficul de date. M-au taxat din credit în nesimțire fără ca eu să știu asta.  Voi pune și dovezile  ( capturi de ecran ) în care am să arăt că m-au taxat în nesimțire.  Asta când va fi disponibilă informația în My Vodafone pentru că există un istoric cu  ce s-a taxat,ce nu s-a taxat. Dar afișează cu o întârziere de câteva zile.

De 7E Vodafone România să își cumpere lumânări. Coliva o ofer eu. Pe viitor reîncarc cartela cu credit doar în ziua în care expiră opțiunea. În caz că mai depășesc traficul de date să nu mai aibă din ce să mă taxeze. Îi bag în pizda mă-sii și cu asta am incheiat discuția.

UPDATE 30.06.2018

Între zilele de 26-28 Iunie am verificat periodic secțiunea detaliere apeluri din aplicația My Vodafone cât și pe site-ul Vodafone încercând să aflu pentru ce am fost taxat de 7.33 euro. Înformațiile de la această secțiune sunt oarecum fără rost pentru că nu afișează istoricul din ziua în care poate ai tu nevoie.





Capturi de ecran realizate astăzi 30.06 și nici la această dată  nu am avut acces la informațiile de care am nevoie pentru că afișează tot aiurea. 



Supărat de acestea și crezând că este o șmecherie marca Vodafone prin care refuză să îmi ofere informațiile de care am nevoie, în seara de 28 Iunie le-am scris un email prin secțiunea contact de pe site-ul Vodafone în care am explicat ce s-a întâmplat , că nu îmi afișează nici un fel de informatie cu creditul taxat la secțiunea detaliere apeluri din aplicație și bineînțeles,le-am cerut să justifice cei 7 euro taxați. 


Eu obișnuiam să îi contactez pe Facebook,dar în ziua în care s-a lansat a treia campanie Vodafone păcănele ( Vodafone te Sărbătorește ) , le-am lăsat un comentariu  la postarea  în care făceau reclamă la aceasta. Le-am scris că și un cerșetor de pe stradă câștigă mai mult decât căștig eu din acest "concurs" marca Vodafone. Luiza,fir-ar pielea pe ea,  era în momentul respectiv responsabilă pe pagina Facebook Vodafone și m-a blocat pe pagină. Am scris de pe un alt cont în care i-am reproșat domnișoarei Luiza că nu are un pic de respect pentru clienții fideli.  Bineînțeles,i-am reproșat că și din banii mei ca utilizator de cartelă  duce ea pâine acasă la copii și am rugat-o să mă deblocheze. Dar m-a blocat și pe acel cont.  Bine,am sesizat mai departe  block-ul primit pe nedrept și le-am scris și atunci tot prin secțiunea contact de pe site. Răspuns am primit a doua zi în care scria că "sesizarea mea a fost redirecționată către departamentul competent" și așa a rămas de atunci.   

Nu îmi place să umblu cu reclamații,dar ce mi s-a părut frustrant a fost faptul că m-a blocat fără să mă atenționeze înainte. Dacă vreți să vă dau un exemplu, sunt client Kaufland de 9 ani și fan pe pagina oficială Facebook Kaufland România încă din ziua în care s-a creat pagina. Când mai scriam ceva ,iar responsabilii de pe pagină nu apreciau asta ,mă căutau în privat și mă rugau să editez comentariul sau să îl șterg. Mi-au scris în privat odată,de două ori,de trei ori... Până am înțeles. Nu m-a blocat niciodată. V-am dat numai un exemplu să vedeți cum  sunt apreciați pe alte pagini clienții fideli,pe când la Vodafone România nu este deloc așa. 


Revenind din nou la subiectul de 7 euro , răspuns de la Vodafone cu privire la sesizarea mea am primit astăzi și arată așa : 


Deci nu îmi vine să cred ! Mi-au dat creditul înapoi ! 


"Ca excepție pentru dumneavoastră" ! Excepția  a fost pentru că le-am scris in email cum eu le-am lăudat oarecum serviciile pe blog ,iar ei au dat cu bâta în baltă.  Dacă nu menționam acest lucru cred că rămâneam cu creditul luat și cu informația că acei  7 euro s-au consumat pe o sesiune de internet. 


Ce să zic... Parcă e bine cănd scrii articole și spui exact cum stă treaba. Noi,bloggerii amatori sau profesioniști,parcă suntem temuți în mediul online și de frică să nu își strice imaginea  pe internet, multe firme/companii fac ca totul să fie în favoarea noastră.

UPDATE 03.09.2018 


Revin din nou cu nemultumiri din partea serviciilor oferite de Vodafone,iar cu aceasta ocazie fac referire la Net Primesti inclusiv Smart Family,program în care Vodafone te obligă sa te inrolezi vrei,nu vrei. Eu niciodată nu am folosit aplicatia Net Primești deoarece tot internetul folosit in 14 zile se acumula și îl primeam  înapoi. Asta până în data de 06.08.2018, zi în care trebuia să îmi fie reîncărcat contul cu 15.360 MB cât am acumulat până în acea zi. Lucru care nu s-a întâmplat,bineînțeles. Nici până în data de 19.08.2018 nu am primit cei 15.360 MB,iar atunci când solicitam informații la numărul 2777 abia după nenumărate mesaje cu "serviciu momentan indisponibil" și alte mesaje cu expediere nereușită am primit un amărât de SMS în care mă informa că am acumulat 15.360 MB care se vor activa în data de 06.08.2018. Dar eram în 19.08.2018 și nu s-a activat nimic. Bineințeles,după această informație primită prin SMS, am primit un alt SMS în care Vodafone își promova serviciul "Smart Family" și îmi recomanda să descarc aplicația Net Primești. 


Lucru pe care l-am și făcut. Am descărcat din Magazin Play aplicația Net Primești,m-am inscris cu numărul meu Vodafone,iar cei 15 GB care trebuia să îmi intre mie în cont încă din data de 06.08.2018, acum apărea ca trafic de date acumulat pentru familie.  Și bineînțeles, în aplicație mai apărea un bonus de 25 GB oferit de "familie" care se pot activa astăzi,03.09.2018.  Dar în mesajele primite de la numărul 2777 nu mai afișa că am acumulat 15 GB pentru mine. După înregistrare in Smart Family apărea că am acumulat 15 GB pentru familie și un bonus de 25 GB pe care îi puteam activa în ziua de 06.08.2018. Una scria în infomațiile primite prin SMS,altă informație în aplicație. 



Și astăzi arată așa 





Ca membrii ai familiei am trimis invitatii către rețeaua Orange și culmea că s-au acceptat invitatiile chiar dacă serviciul este destinat numai clienților Vodafone. Nu am pe nimeni în rețeaua Vodafone pe care să înscriu. După cum se poate observa ,din 19  august până astăzi am acumulat aproape 51 GB și tot ce țin să cred despre această aplicație este faptul că numai îți  contorizează traficul de date pentru că nu îți oferă nimic înapoi. Astăzi este 03.09.2018 și nu am primit nici un fel de bonus de 25 GB cum scrie în aplicație. Sau bonusul de 25 GB pe care trebuia să  îl primesc  în ziua de 06.08.2018 cum scrie în SMS !  Tot ce am primit prin programul Smart Family a fost bonusul de 10 GB pentru înscriere. Bonus pe care oricum nu am apucat să il folosesc deoarece bonusul nu are prioritate și nu este consumat înaintea traficului de date din optiunile active ( optiunea 7 E,cazul meu ). Asta ce scriu ei pe site-ul oficial Vodafone. 



Din această cauză azi noapte am fost nevoit să îmi reactivez singur opțiunea de 7 euro.  Opțiune care oricum se reactiva in decursul nopții 04.09.2018, dar cum bonusul de 10 GB primit prin Smart Family  a expirat și nu am putut activa nici bonusul de 10 GB din Vodafone Shake,am fost nevoit să reinnoiesc oferta cu o zi mai devreme deoarece eram în riscul de a repeta  întâmplarea din 26.06. 😩 

Bineințeles,nemulțumiri aduc și aplicației Vodafone Shake pentru că și această aplicație a început să funcționeze greu. Aștepți chiar și câte două sau trei zile pentru a-ți activa o opțiune  prin acest program pentru că procesează foarte greu. Azi noapte bineînțeles că am activat două opțiuni sau am incercat sa activez doua optiuni,numai că...






Și nu este din cauza că nu mă încadrez vârstei pentru a mă înscrie în acest program. Pur și simplu aplicația nu funcționează corespunzător. 


Din 3 August 2018 ,de la client prepaid Platinum am trecut la client prepaid Titanium


Apoi trei zile mai târziu Vodafone România s-a răzgândit. Acum sunt din nou client prepaid Platinum. 😩 




Bun Venit la Vodafone România. Rețeaua în care o minune ține trei zile,iar bonusurile din aplicații nu pot fii activate si  un "net primești" pe care nu il mai primești. Ar trebui schimbat din NET PRIMEȘTI , în PULA PRIMEȘTI ! 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Evadare pe două roți 🚴 | toamnă 2019 | vară-toamnă 2020 ( full story)

Despre abuzurile din sistemul politiei romane